typex.info

POPKULTURA

W nowym filmie Netflixa są infradźwięki

Reading Time: 4 minutes Zło w czystej postaci.

14/01/24 4 min

W nowym filmie Netflixa są infradźwięki

Reading Time: 4 minutes

W najnowszym filmie Netflixa pod tytułem Leave the world behind występują cztery bezprecedensowe i wysoce podejrzane ścieżki dźwiękowe, w tym jedna serwująca częstotliwości infradźwiękowe. Producentami filmu są Barrack i Michelle Obamowie.

Infradźwięki są uważane za niebezpieczne dla wszystkich żywych istot. Oto co National Institute of Health napisał na temat infradźwięków: “Kilka badań eksperymentalnych i środowiskowych sugeruje związek między infradźwiękami a negatywnymi skutkami dla zdrowia publicznego. Wiele testów na zwierzętach wykazało, że infradźwięki negatywnie wpływają na serce, wątrobę, układ nerwowy i płuca. Nadal jednak nie wiadomo, w jakim stopniu takie negatywne skutki występują w codziennym środowisku. Ponadto, dokładny mechanizm, w jaki infradźwięki wpływają na ludzkie zdrowie, w tym które narządy są szczególnie zagrożone, jest nadal przedmiotem dyskusji”.

Kiedy podcasterzy, Bonnie i John Mitchell z AwakenVideo, załadowali do swojego programu do edycji nowy dystopijny thriller katastroficzny Netflixa Leave the World Behind, byli zaskoczeni znalezieniem czterech ścieżek dźwiękowych zamiast jednej, czego nigdy wcześniej nie widzieli. Jedna z nich jest niesłyszalna dla ludzi, ponieważ znajduje się w całości w zakresie infradźwięków. Częstotliwości infradźwiękowe są wykorzystywane w broni nieśmiercionośnej, powodując obezwładnienie, dezorientację, nudności, wymioty i niekontrolowaną defekację. Gdy są dostrojone do częstotliwości VLF i ELF o wysokiej intensywności, używa się ich jako broni przeciwpiechotnej (do zabijania ludzi), do powodowania uszkodzeń strukturalnych w budynkach, a nawet do wywoływania lokalnych trzęsień ziemi. Poniżej znajduje się transkrypcja niektórych z tych analiz:

“Nowy film Baracka Obamy Leave The World Behind po pobraniu i umieszczeniu w programie do edycji ma cztery pliki audio zamiast standardowego jednego. Jeden z plików audio to tylko częstotliwość – infradźwięki o niskiej częstotliwości. Teraz pokażę wam, co się stało, gdy pobraliśmy i umieściliśmy Leave the World Behind w Sony Vegas. Proszę bardzo, to oszałamiające. Otworzył się jeden plik wideo i aż cztery pliki audio. Ten czwarty plik audio wydaje się być bronią: to infradźwięki o niskiej częstotliwości. Fala infradźwiękowa tutaj. To ważna wiadomość, żeby ludzie zdali sobie sprawę. Przez piętnaście lat edycji wideo nigdy nie pobrałem takiego pliku filmowego. W stu procentach przypadków, ponad tysiąc filmów, z którymi miałem do czynienia, zawsze jest po prostu plik wideo, plik audio i tyle. To pierwszy raz, kiedy widzę coś takiego z czterema plikami”.

W dalszej części analizy Bonnie cytuje dwa artykuły: “Psychoakustyczny efekt częstotliwości infradźwiękowych, dźwiękowych i ultradźwiękowych w nieśmiercionośnych wojskowych technikach wojennych” oraz “Acoustic Trauma: Bioeffects of Sound”, z których można dowiedzieć się więcej na temat tego rodzaju broni, w szczególności w sekcji zatytułowanej Sonic Violence:

“Atak akustyczny działa na kilku poziomach. Pierwszym z nich są zmiany fizjologiczne zachodzące w organizmie. Różnią się one i są bezpośrednio związane z częstotliwością dźwięku i jego intensywnością. Następnym jest izolacja jednostki od otoczenia. Dźwięk o wysokiej intensywności nie tylko skutecznie maskowałby wszystkie inne dźwięki, czyniąc użytkownika głuchym na bezpośrednie otoczenie, ale także uczyniłby go bezsilnym w sferze komunikacji głosowej.

Celem takich systemów jest wpływanie na aktywność neuronową i manipulowanie nią lub mylenie lub niszczenie sygnałów, które normalnie utrzymują ciało w równowadze. Jedną z takich grup urządzeń są systemy cichej komunikacji, w których bezdźwiękowe nośniki w zakresie infradźwięków lub ultradźwięków są propagowane akustycznie lub wibracyjnie w celu indukcji w mózgu. Można ich używać do sztucznego wszczepiania negatywnych stanów emocjonalnych: uczucia strachu, niepokoju, rozpaczy i beznadziei. Takie urządzenie zostało opisane w patencie USA nr 5,159,703 z 1992 roku: Silent subliminal presentation system”.

Bonnie mówi, że film nie ma prawie żadnej fabuły ani rozwoju postaci, co prowadzi ją do podejrzeń, że jego ukazanie się jest formą masowego rytuału satanistycznego, a celem użycie broni infradźwiękowej na widzach. John zgadza się z tym i opisuje film jako “pocisk z wbitą w niego bronią”.

W programie montażowym John zabiera nas do scen na osi czasu głównie niesłyszalnej ścieżki dźwiękowej infradźwięków, gdzie wyświetlacz pokazuje szczyty aktywności. Występują one podczas najbardziej napiętych scen filmu, gdy ogromny tankowiec uderza w plażę Long Island pod kątem 90º lub podczas ataku DEW w stylu syndromu hawańskiego, gdzie głośny dysonansowy dźwięk o wysokiej częstotliwości trwa przez niewiarygodną minutę i 14 sekund, a towarzyszą mu milisekundowe czerwone błyski.

dr Rashid Buttar

Johnowi (który jest weteranem marynarki wojennej) scena ta przypomniała o tym, o czym mówił dr Rashid Buttar przed swoją dziwną śmiercią na początku zeszłego roku, a także o tym, o czym mówił Todd Callender, opierając się na zeznaniach 500 informatorów (a także na patentach, które każdy może sprawdzić). Wszystkie powyższe twierdzą, że zastrzyki śmierci, które zostały wymuszone na populacji całego świata, zawierają śmiertelne patogeny, w tym Marburg, Ebolę i zmutowaną formę E bakterii coli, które pozostają obojętne w organizmie, dopóki są zamknięte w nanocząsteczkach lipidowych.

Zdaniem doktora Rashida Buttara te ostatnie zaprojektowano tak, by można je było aktywować sygnałem 18 GHz nadawanym przez trzy jednominutowe impulsy, powodując rozszerzanie się nanocząstek lipidowych otaczających patogeny i uwalnianie ich toksycznej zawartości do ciał żywicieli. Wynikałoby z tego, że zastrzyki te są rodzajem inteligentnej broni biologicznej. Wszystko to przywodzi na myśl to, co słyszeliśmy o Projekcie Bluebeam i o nadchodzącej fałszywej inwazji kosmitów. Szczegóły technologiczne tego, jak można to zrobić, zostały ujawnione w drugim odcinku mini-serii Fall of Babylon.

Czemu Leave the World Behind został wyprodukowany przez Baracka i Michelle Obamów (która, jak wiemy, jest mężczyzną po terapii hormonalnej)? Dlaczego nagle zaangażowali się w przemysł filmowy? Nie ma żadnego powodu, dla którego mieliby użyć tej częstotliwości z wyjątkiem wyrządzenia potencjalnej krzywdy innym poprzez podstępne pobudzenie ich centralnego układu nerwowego i sprawienie, by idiotyczny film wydawał się bardziej przerażający, niż jest. Oni nie są głupi. Każdy personel zajmujący się dźwiękiem wie o tych częstotliwościach oraz o ich szkodliwym wpływie na zdrowie. Dlaczego więc ich używają? Moim skromnym zdaniem mamy tu do czynienia ze złem w czystej postaci.

To nie pierwszy raz, kiedy w serialu Netflixa odnajdujemy ukryte treści. Na początku zeszłego roku informowałem o satanistycznych symbolach w trailerze serialu Disjointed. Uważam, że wszystkie osoby świadome powinny od Netflixa trzymać się z daleka. Nie wiemy bowiem, w ilu produkcjach znajdują się ukryte i szkodliwe treści wizualne lub dźwiękowe. Być może opisane tu przypadki są tylko czubkiem góry lodowej.

źródło:
https://babylonianempire.wordpress.com/